Check the plans and prices of Beija-Flor ERP

Restaurant module (additional)

Restaurant module (additional)

Additional module to control tables and deliveries via Smartphone or Tablet. Has the promotional cost of R $ 25.00 added to the value of the chosen plan . View more.


Basic Sales

R$ 35,00/month

R$ 32,00/month

in the annual plan
Users 1
Basic Cadastres
Stock Control
Sales Control
Purchasing Control
Order of Service
Load assembly
Financial control
Management control
Emission of NFe /NFCe /Sat
Emissão de MDF-e
Export NFe XML
Slip issuance
Reports and Graphs

Básico Financeiro

R$ 37,00/month

R$ 34,00/month

in the annual plan
Users 1
Basic Cadastres
Stock Control
Sales Control
Purchasing Control
Order of Service
Load assembly
Financial control
Management control
Emission of NFe /NFCe /Sat
Emissão de MDF-e
Export NFe XML
Slip issuance
Reports and Graphs

Basic NFe

R$ 40,00/month

R$ 36,00/month

in the annual plan
Users 1
Basic Cadastres
Stock Control
Sales Control
Purchasing Control
Order of Service
Load assembly
Financial control
Management control
Emission of NFe /NFCe /Sat
Emissão de MDF-e
Export NFe XML
Slip issuance
Reports and Graphs

Intermediate

Recommended

R$ 65,00/month

R$ 59,00/month

in the annual plan
Users 1
Basic Cadastres
Stock Control
Sales Control
Purchasing Control
Order of Service
Load assembly
Financial control
Management control
Emission of NFe /NFCe /Sat
Emissão de MDF-e
Export NFe XML
Slip issuance
Reports and Graphs

Professional

R$ 85,00/month

R$ 77,00/month

in the annual plan
Users 2
Basic Cadastres
Stock Control
Sales Control
Purchasing Control
Order of Service
Load assembly
Financial control
Management control
Emission of NFe /NFCe /Sat
Emissão de MDF-e
Export NFe XML
Slip issuance
Reports and Graphs

Management

R$ 108,00/month

R$ 99,00/month

in the annual plan
Users 5
Basic Cadastres
Stock Control
Sales Control
Purchasing Control
Order of Service
Load assembly
Financial control
Management control
Emission of NFe /NFCe /Sat
Emissão de MDF-e
Export NFe XML
Slip issuance
Reports and Graphs

*Technical support

The technical support in the management plan contains the period of two hours / month. Being possible to add additional hours for $ 50.00 / 30min technique. Regardless of the plan, you can hire additional hours..


*Values in real (Brazilian currency).

Contact us for other payment methods.



Aplicativo Android

Android app

View your business data in real time.

PDV Off-line / On-line

PDV Off-line / On-line

With the offline box front it is possible to make sales without being connected to the internet.

During the trial period, define your plan according to the needs of your company

TRY IT NOW



If you no longer want to use after the end of the period, nothing will be charged.

Access

Qual sua dúvida hoje?

Encontre aqui as perguntas frequentes do Beija-Flor ERP

ERP (Enterprise Resource Planning) é o software de gestão empresarial que integra e controla todas as operações da empresa, facilitando e unificando o fluxo de informações entre os diversos departamentos da companhia. Um sistema ERP completo abrange desde a compra de materiais, passando por todo processo produtivo, venda, faturamento, controle de estoque, logística, suply chain, financeiro, tributação, até relatórios gerenciais extraídos em tempo real para apoio à tomada de decisão. Recentemente foram agregados aos ERPs os módulos CRM, marketing, RH, e-commerce e BI. Com a integração de informações, é possível diagnosticar a eficiência de cada área e identificar quais processos podem ser otimizados. Como em um ERP as informações trafegam em tempo real, diferentes setores da empresa podem consultar informações antecipadamente e planejar em conjunto a execução de eventos futuros. Tudo em muito menos tempo do que seria possível sem o ERP.
Um dos cuidados mais importantes na escolha de um sistema ERP é a identificação precisa das necessidades da empresa, para encontrar uma solução compatível em tamanho e valores com sua real necessidade. Outro fator importante a ser considerado na hora da escolha de um ERP é verificar se o sistema receberá manutenção e atualizações de acordo com as mudanças nas exigências tributárias de seu segmento, novas tecnologias, crescimento da empresa e expansão para novos segmentos de negócios. A maneira mais segura para escolher é conhecer as funcionalidades do software e sua aderência às operações atuais e previstas de sua empresa.